Ingin dikongsikan

Kiriman Cikgu Faizah | Wednesday, July 01, 2009 | | 2 komen »

Pertandingan Laman Web dan Bahan Bantu Mengajar Zon Melaka Negeri Sembilan (KAT2009). Event yang sangat bermakna dan pertama kali diadakan dan yang paling tak percaya ialah aku sebagai penyelaras berjaya mengendalikannya walaupun tk berapa sempurna tp aku berpuas hati. Event yang pertama kali aku handle dan julung2 kali dijalankan di Malaysia. Terima kasih buat kawan-kawan semua AJK kerja Pertandingan atas sokongan dan kerjasama yang sangat baik. Juga buat pengetua, gpk1 dan gpkhem kerana memberi kepercayaan untuk menguruskan event ini.

Walaupun aku rasa mcm ade yg kurang sana-sini, namun inilah titik-tolak kepada sebuah event serupa yang mungkin nanti menjadi suatu event yang lebih besar dan gilang-gemilang. Petang ini aku menarik nafas lega... event dah selesai dan yang paling menggembirakan ialah SMTMT muncul sebagai JOHAN dalam kategori Pertandingan Laman Web.

Nampaknya usaha aku selama ini tidak sia2.... TERIMA KASIH SEMUA!!!!!

Penyelaras dan S/U Pertandingan sdg berbincang dan Barisan Hakim Pertandingan sdn mengadili pertandingan.


Penyampaian hadiah dan sijil kepada peserta

2 komen

  1. cikguyusof // July 4, 2009 at 12:21 PM  

    Tahniah, tahniah dan tahniah cikgu Faizah, semoga beroleh kejayaan lagi pada masa2 akan datang!!!

  2. Cikgu Faizah // July 4, 2009 at 10:52 PM  

    timakasih cikgu.